Det kreative rum
[et_pb_dmb_breadcrumbs admin_label=”HD brødkrummer” _builder_version=”3.0.86″ use_home_icon=”off” use_home_text=”on” body_text_color=”#000000″ body_text_align=”left” separator_text_align=”left” separator_text_color=”rgba(0,0,0,0.99)” home_text=”Forside” custom_margin=”0px|0px|0px|0px” custom_padding=”0px|0px|0px|0px” custom_css_breadcrumb_list=”margin-left: -15px; ” custom_css_main_element=”margin-top: -20px; ” /]
mål
Målet med “Det kreative rum” er:
- At forstå de dybereliggende mekanismer i kreativitet og innovation
- At åbne for det legende og undersøgende
- At booste den sunde nysgerrighed hos den enkelte deltager
- At bygge det magiske “HVIS NU:::” ind i hverdagen
- At lærer vores egen personlige kreativitet at kende
metode
Fremgangsmåden afhænger altid af emnet og i samarbejde med HR og lederne bygger vi en dag hvor disse teknikker kan indgå:
- Walt Disneys tre borde – plus et ekstra
- Stephen Coveys fire indflydelsessfærer
- Constantin Stanislavskij’s magiske “HVIS NU”
- Improvisation på gulvet
- Yellow Pads brainstorming
- Teamroller fra Belbin model
udbytte
Udbyttet af “Det kreative rum” er:
- Større kreativitet og det innovative forløb
- Større viden om den individuelle kreativitet
- Indsigt i hvilke rolle man naturligt vælger i processen
- Udvikling af et specifikt område, produkt eller forløb