Det kreative rum

[et_pb_dmb_breadcrumbs admin_label=”HD brødkrummer” _builder_version=”3.0.86″ use_home_icon=”off” use_home_text=”on” body_text_color=”#000000″ body_text_align=”left” separator_text_align=”left” separator_text_color=”rgba(0,0,0,0.99)” home_text=”Forside” custom_margin=”0px|0px|0px|0px” custom_padding=”0px|0px|0px|0px” custom_css_breadcrumb_list=”margin-left: -15px; ” custom_css_main_element=”margin-top: -20px; ” /]

mål

Målet med “Det kreative rum” er:

  • At forstå de dybereliggende mekanismer i kreativitet og innovation
  • At åbne for det legende og undersøgende
  • At booste den sunde nysgerrighed hos den enkelte deltager
  • At bygge det magiske “HVIS NU:::” ind i hverdagen
  • At lærer vores egen personlige kreativitet at kende

 

metode

Fremgangsmåden afhænger altid af emnet og i samarbejde med HR og lederne bygger vi en dag hvor disse teknikker kan indgå:

  • Walt Disneys tre borde – plus et ekstra
  • Stephen Coveys fire indflydelsessfærer
  • Constantin Stanislavskij’s magiske “HVIS NU”
  • Improvisation på gulvet
  • Yellow Pads brainstorming
  • Teamroller fra Belbin model

 

udbytte

Udbyttet af “Det kreative rum” er:

  • Større kreativitet og det innovative forløb
  • Større viden om den individuelle kreativitet
  • Indsigt i hvilke rolle man naturligt vælger i processen
  • Udvikling af et specifikt område, produkt eller forløb